E-Ticaret Paketi

KALİTELİ, HIZLI, KULLANICI DOSTU ve GÜVENLİ

Her çeşit E-ticaret Mağazası için kullanılabilen gelişmiş eklenti ve modifikasyonlarla güçlendirilmiş bir alt yapıya sahip e-ticaret paketidir.  4-5 gün içerisinde tarafımızdan kurulup teslim edilir. 

Promegaweb Mobil Cihaz Uyumlu E-Ticaret PROMEGAWEB MOBİL UYUMLU E-TİCARET promegaweb mobil uyumlu e-ticaret
Promegaweb E-Ticaret Logo PROMEGAWEB E-TİCARET LOGO promegaweb e-ticaret logo

STANDART

E-Ticaret
10.000 TL+KDV
  • Sınırsız Ürün Ekleme
  • Sınırsız Kategori Oluşturma
  • Sınırsız Web Alanı
  • Blog modülü
  • Gelişmiş Seo modülü (Opsiyonel)
  • Kategori Ürünleri Tab Slider modülü.
  • Footer İçeriklerini düzenleyebilme.
  • Banka Sanal Pos Modülü (Opsiyonel)
  • PAYU Site içi ve Ortak ödeme modülü
  • İYZİCO Ödeme modülü
  • PAYTR Ödeme modülü
  • Ürün detay Ürün Teslim Tarihi belirleme
  • Ürün Detay Video Yükleme
  • Ürün Detay Hemen Al butonu
  • Admin Hızlı Ürün Düzenleme modülü
  • Kargo Takip linki modülü
  • Anasayfa Kategori Ürünleri modülü
  • Günün Fırsatları modülü
  • Mail Aboneliği modülü
  • Ödeme Türüne İndirim ve Komisyon modülü
  • Gelişmiş Ürün Filtreleme modülü
  • Dikey Sol Resimli Mega Menü
  • Resimli Üst Mega Menü
  • Facebook beğenenler modülü (Opsiyonel)
  • Facebook İle Bağlan modülü (Opsiyonel)
  • Tek Sayfada Ödeme modülü
  • Kırık Link (301) Yönlendirmesi (Opsiyonel)
  • Google Merchant modülü
  • Xml export modülü
  • Gruplara toplu indirim modülü (Opsiyonel)
  • Excel import, export modülü
  • Yıllık 300 TL + KDV Paket bedeli

GOLD

E-Ticaret
13.000 TL+KDV
  • Sınırsız Ürün Ekleme
  • Sınırsız Kategori Oluşturma
  • Sınırsız Web Alanı
  • Blog modülü
  • Gelişmiş Seo modülü
  • Kategori Ürünleri Tab Slider modülü.
  • Footer İçeriklerini düzenleyebilme.
  • Banka Sanal Pos Modülü
  • PAYU Site içi ve Ortak ödeme modülü
  • İYZİCO Ödeme modülü
  • PAYTR Ödeme modülü
  • Ürün detay Ürün Teslim Tarihi belirleme
  • Ürün Detay Video Yükleme
  • Ürün Detay Hemen Al butonu
  • Admin Hızlı Ürün Düzenleme modülü
  • Kargo Takip linki modülü
  • Anasayfa Kategori Ürünleri modülü
  • Günün Fırsatları modülü
  • Mail Aboneliği modülü
  • Ödeme Türüne İndirim ve Komisyon modülü
  • Gelişmiş Ürün Filtreleme modülü
  • Dikey Sol Resimli Mega Menü
  • Resimli Üst Mega Menü
  • Facebook beğenenler modülü
  • Facebook İle Bağlan modülü
  • Tek Sayfada Ödeme modülü
  • Kırık Link (301) Yönlendirmesi
  • Google Merchant modülü (Opsiyonel)
  • Xml export modülü (Opsiyonel)
  • Gruplara toplu indirim modülü
  • Excel import, export modülü (Opsiyonel)
  • Yıllık Paket Bedeli Ödemeyeceksiniz
Popüler

PLATINIUM

(Ürün Listeleme + E-Ticaret)
19.000 TL+KDV
  • Sınırsız Ürün Ekleme
  • Sınırsız Kategori Oluşturma
  • Sınırsız Web Alanı
  • Blog modülü
  • Gelişmiş Seo modülü
  • Kategori Ürünleri Tab Slider modülü.
  • Footer İçeriklerini düzenleyebilme.
  • Banka Sanal Pos Modülü
  • PAYU Site içi ve Ortak ödeme modülü
  • İYZİCO Ödeme modülü
  • PAYTR Ödeme modülü
  • Ürün detay Ürün Teslim Tarihi belirleme
  • Ürün Detay Video Yükleme
  • Ürün Detay Hemen Al butonu
  • Admin Hızlı Ürün Düzenleme modülü
  • Kargo Takip linki modülü
  • Anasayfa Kategori Ürünleri modülü
  • Günün Fırsatları modülü
  • Mail Aboneliği modülü
  • Ödeme Türüne İndirim ve Komisyon modülü
  • Gelişmiş Ürün Filtreleme modülü
  • Dikey Sol Resimli Mega Menü
  • Resimli Üst Mega Menü
  • Facebook beğenenler modülü
  • Facebook İle Bağlan modülü
  • Tek Sayfada Ödeme modülü
  • Kırık Link (301) Yönlendirmesi
  • Google Merchant modülü
  • Xml export modülü
  • Gruplara toplu indirim modülü
  • Excel import, export modülü
  • Yıllık Paket Bedeli Ödemeyeceksiniz

HEDİYE Örnek Tema

Promegaweb E-Ticaret Paketi PROMEGAWEB E-TİCARET PAKETİ promegaweb e-ticaret paketi

E-Ticaret Paketimizi satın aldığınızda bu örnek tasarıma da ÜCRETSİZ sahip olacaksınız.

Dilerseniz Yıllık Paket Bedeli Ödemeyin

Gold e-ticaret paketi ya da Platinium e-ticaret paketi satın alırsanız her yıl yenileme bedeli ya da paket bedeli adı altında paket ücreti ödemezsiniz. 

Hangi E-Ticaret paketimizi satın alırsanız alın, SSL Sertifika bedeli, Statik IP bedeli, Hosting (alan) bedeli, Domain (isim) bedeli, yedekleme hizmeti bedeli gibi bedelleri tarafımıza (alışveriş sitesi kullanmak istediğiniz sürece) her yıl ödemeniz gerekir.

Sadece Standart e-ticaret paketi satın aldığınızda Yıllık paket bedeli ödeyeceksiniz. Bu bedel de paket bedelinin %20’si kadardır. Gold e-ticaret paketi ya da Platinium e-ticaret paketi satın alırsanız her yıl paket yenileme bedeli ya da paket bedeli ücreti ödemezsiniz.

Her sene yıllık paket ücreti ödemeyeceksiniz. Ancak bir web sitesinin yayında bulunabilmesi için gereken yıllık domain (isim) ve hosting (alan) ücretlerinin her sene ödenmesi gerekir. Bu bedeller ödenmediği takdirde nasıl ki bir web sitesi kapanıyorsa e-ticaret sitesi de kapanacaktır. Normal web sitelerinden farklı olarak güvenli e-ticaret siteleri için gerekli olan SSL sertifikası, Statik IP ve yedekleme hizmeti satın almışsanız bu hizmetleri her yıl kullanmaya devam etmek istiyorsanız, bu hizmet bedellerini tarafımıza her yıl ödemeniz gerekmektedir.  Kısacası ayrıca satın aldığınız tüm hizmetleri, yıllık ödemesini yaptığınız sürece kullanabilirsiniz

E-Ticaret ile ilgili Genel Bilgiler

Sanal Alışveriş Siteleri

Alışveriş Siteleri, tek bir satıcının ürünlerini sattığı bir e-ticaret sitesi olabileceği gibi, birden fazla satıcının tek noktada buluştuğu pazaryeri tarzı e-ticaret siteleri şeklinde de olabilir. Her iki e-ticaret şeklinin de sağladığı farklı avantajlar vardır. Hedeflerinize uygun sanal alışveriş sitesi ihtiyaçlarınız için bizi arayabilirsiniz.

3-D Secure Ödeme İşlemleri

3-D Secure e-ticaret ödeme işlemlerinde sahteciliği ve işlem itirazlarını minimuma indirmeyi hedefleyen bir güvenlik çözümüdür. 3D Secure/SecureCode ile e-ticarette alışverişin geçerli sayılabilmesi için, kart sahibinin yaptığı alışverişi, kod/şifre ile onaylaması gerekmektedir.

E-Ticaret ve Google

Çok bilindik bir marka olmadığınız sürece kimse internet alan adınızı yazarak web sitesine gelmeyecektir. Hatta çok ünlü markaların bile alan adlarını ezbere bilmeyiz. Arama motorları üzerinden arayarak istediğimiz e-ticaret sitesine gideriz. Bu nedenle Google ve diğer arama motorlarında anahtar kelimeler ile SEO çalışmalarını yapmak çok önemlidir.

Google da İlk Sayfada Olmak

Çok kolay değil ama kurallara uygun bir çalışma ile sizin için de web sitesini ilk sayfalara taşımak mümkündür. Bunun için web sitenizi sürekli güncel ve özgün tutmalı, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), İnternet Reklamcılığı, Trafik sağlama konularında profesyonel bir firma ile çalışmalısınız.

İnternetten Ürün Satışı

Online ticaret siteleri her geçen gün daha da yaygınlaşıyor. Talebinize özel e-ticaret yazılımları hazırlayabiliriz. Ancak başlangıç için hazır e-ticaret yazılımlarımızı kullanmak hem pratik hem de çok daha az maliyetli bir çözüm olacaktır.

Dünyaya Açılmanın Yolu: “Sanal Mağaza Kurmak”

Sanal mağaza kurmak sanıldığı kadar uzun uğraşlar gerektiren ve ciddi maliyetleri olan bir girişim değildir. Özellikle son yıllarda ülkemizde de e-ticaret yazılımları çoğalmış ve paket program olarak uygun fiyatlara satılmaktadır. Hazır E-ticaret paketleri ile Siz de sanal mağazanızı kurabilir ve ürünlerinizi tüm dünyaya tanıtabilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken nokta ihtiyacınız olan özellikleri belirlemek ve bu doğrultuda bir e-ticaret paketi satın almaktır.

B2C (Business to Consumer) Nedir?

B2C’nin ingilizce açılımı (Business to Consumer) olup “işletmeden tüketiciye” anlamına gelmektedir. Kendi ürünlerinizin internetten satışı için tercih edebileceğiniz paket B2C eticaret paketimizdir. Özellikle yardım ve destek konusunda sıkıntı yaşamamak için yerel bir e-ticaret firması arıyorsanız İzmir’de e-ticaret denince ilk akla gelen firmalardan biri olan PromegaWEB size internetten satış konusunda yardımcı olacaktır.

Üstün özellikli e-ticaret paketlerimiz içerisinde size uygun e-ticaret paketini seçerek, daha fazla müşteriye ürün satabilirsiniz. Fark yaratan akıllı e-ticaret paketlerimizi inceleyerek size uygun eticaret planını birlikte seçelim.

C2C (E-Pazaryeri) Nedir?

C2c’nin ingilizce açılımı ise (Consumer to Consumer) anlamına gelir. Tüketiciden tüketiciye yapılan e-ticaret’in kısaltılmış global anlamıdır. Tüketiciler arasında yapılan online alışverişi ifade eder. Bu eticaret modelinde tüketiciler online web sitesinde bir araya gelerek ürün ve hizmetlerini sergilerler. Alıcılar da sunulan ürün ve hizmetleri online veya offline olarak satın alırlar.

Online Pazaryeri, alıcılar ile satıcıların üçüncü bir taraf vasıtasıyla elektronik ortamda bir araya getirilmesi ve bu şekilde ürünlerin sergilenmesi ve satışının gerçekleşmesine olanak veren bir e-ticaret faaliyetidir.

Ülkemizde C2C Eticaret modeline örnek olarak; www.hepsiburada.com , 
www.avantajbizde.com , 
www.n11.com , 
www.sahibinden.com , 
www.gittigidiyor.com , 
www.epttavm.com sitelerini örnek verebiliriz. Yurt dışında ise alibaba.com, aliexpress.com, amazon.com c2c eticaret sitelerine örnek olabilir.

C2C (Tüketiciden tüketiciye) eticaret modeline şu işlemleri örnek verebiliriz;

E-pazaryeri sistemi kurmuş olan bir AVM (örneğin avantajbizde.com) de ücretsiz mağaza oluşturabilir, ürünlerinizi ekleyebilir ve tüketicilere satış yapabilirsiniz. Bu satışı E-pazaryeri mağazalarına sunmuş olduğu kredi kartı avantajları ve taksit imkanları ile yaparken e-pazaryerinin oluşturacağı sinerji ve trafik sayesinde işlek bir ana caddede mağaza açmış gibi hissedeceksiniz.

Sahibinden.com gibi bir C2C örneğinde ise Arabamızı başka birine satmak veya başka birinden araba satın almak tarzı alışverişler mümkün olabilmekte, firma kurmadan da ikinci el eşya ya da sıfır eşyaların son kullanıcı tarafından satışı yapılabilmektedir. Evimizi başka birine satmak veya başka birinden ev satın almak ya da Açık artırma ile ürün satmak veya ürün almak ta bu modelde yer alabilmektedir.

E-Pazaryerinin Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir?

E-Pazaryeri, alıcılar ile satıcıların AVM olarak adlandırabileceğimiz bir taraf vasıtasıyla elektronik ortamda bir araya getirilmesi ve bu şekilde ürünlerin sergilenmesi ve satışın gerçekleşmesine imkan sağlayan bir e-ticaret modelidir.

Pazaryeri bu faaliyetinden dolayı satıcılardan çeşitli yollardan gelir elde eder.

Aylık Mağaza Bedeli , Ürün Başı Listeleme Ücreti , Satılan Üründen Elde Edilen Komisyon , Ürünlerin diğer ürünlere gore ön plana çıkarılması için reklam ve banner çalışmaları vb.

Türkiye’de pazaryeri hizmeti veren sitelerden birkaçı şöyledir:

  • gittigidiyor.com
  • n11.com
  • sahibinden.com
  • avantajbizde.com
  • hepsiburada.com

Online Pazaryeri’nin Avantajları ve Dezavantajları

İşletmeler İçin E-Pazaryeri’nin Avantajları :

 

E-Ticaret sitesi kurmanın maliyetine katlanmadan internetten satışa başlayabilirler. 

Ürün satmak için ek bir satış ve pazarlama kanalı edinmiş olurlar. 

– Diğer satış kanallarına kıyasla çok daha az pazarlama gideri bulunmaktadır. 

E-Ticaret konusunda tecrübe kazandırır. 

– Yurtdışı ürün satışları için yeni ve çok büyük fırsatlar sağlar.

Marka bilinirliğini ve markaya olan güveni arttırır, ödeme koruma sistemi sayesinde bir çeşit satıcı ve alıcı koruma politikasına sahiptir. 

 Ürün ve hizmetler hakkındaki tarafsız yorumlar yeni müşterilere ürün satın almaları veya hizmet satın almaları için güven telkin edebilir. 

Satıcılar ve tedarikçilere, tedarik zinciri veya zincirleri arasında yeni ticaret ortaklıkları için fırsatlar sunar. 

– Hazır müşterisi olan 24 saat açık bir mağazaya sahip olurlar.

 

İşletmeler için E-Pazaryerinin Dezavantajları

 

– Belirli bir komisyon ücreti, abonelik ücreti ve listeleme ücreti ödemek zorunda olabilirler. ( Rekabet ortamında bazı pazaryerleri abonelik ücreti , listeleme ücreti gibi bazı uygulamaları kaldırıp komisyon oranlarında indirimlere gitmişlerdir.) 

Çapraz satış konusunda imkânların daha kısıtlı olması. 

Pazaryerlerine sürekli yeni firmaların girmesi ve rekabetin sürekli artması

Pazaryerlerine bağlı kalma ve onların politikalarına göre hareket etme zorunluluğu. 

Pazaryerleri, müşterileri ile iletişime geçilmemesi konusunda satıcı mağazaları kısıtlayıcı hüküm ve şartlara maruz bırakabilmeleri. 

İşletmenin internette varlığı ve markanın internette varlığını sürdürebilmesi için pazaryerinin sınırlamaları az da olsa engel teşkil edebilir.